Monday, June 22, 2009

Selamat Datang Ke Blog Saya : matdue77's photography

Akhirnya, sesudah lama tertangguh dan tertunda, hari ini muncul juga blog pertama saya khas untuk bakal-bakal client yang ingin menatap hasil gambar perkahwinan yang pernah saya buat sebelum ini.

Jika ada sebarang kesilapan, bolehlah hubungi saya melalui email yang saya sertakan demi untuk menjadikan BLOG ini lebih menarik dan tepat untuk tatapan anda semua.

Sekian dulu daripada saya, Ahmad Redzuan Ali, seorang penggiat fotografi lebih kurang sejak 4 tahun lalu...

2 comments:

  1. Dalam 4 tahun je Abg Mat dah blh se expert ni...
    Kagum betul Ina dgn pencapaian anak jati Trg ni...
    Moga diri Ina akan setabah Abg Mat di masa akan datang...

    ReplyDelete
  2. Ina, expert ke? Lom sampai lagi kot... banyak lagi improvement yang nak kena buat... tapi InsyaAllah pada masa akan datang akan ada penambahnilaian yang akan dilakukan demi untuk bakal-bakal client yang memilih abgmat sebagai Official Photographer untuk majlis wedding mereka...
    Ina pun, jika ada kemusykilan, silalh berhubung dengan abgmat menggunakan nombor yang ada pada atas blog ini...
    Terima kasih sebab sudi melawat blog abgmat ini...

    ReplyDelete